Aktuálně

Praha nerealizovaná – doprovodná výstava ke konferenci Praha světová 2017

Za svou nevšední podobu vděčí Praha generacím architektů a stavitelů, kteří do úchvatné přírodní scenérie po staletí vkládali svá díla.


Moderní značka je jednoznačná, soudržná a férová - plní to, co slíbila

Tématem třetího ročníku odborné konference Brand Management byl apel k pozvednutí významu značky jako integrální součásti vedení firmy a její strategie, promítnuté do produktů, služeb, lidí, prostředí i komunikace. Mezi čtrnácti řečníky konference vynikla Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy. V unikátní diskusi „grilovala“ zástupce tří prestižních značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky. Employer branding, budování značky úspěšného zaměstnavatele, zajímavě představil Pavel Stratil, generální ředitel řetězce Lidl. Více než 400 účastníku letošního Brand Managementu se ve zcela zaplněném pražském Slovanském domě velmi aktivně zapojovalo do panelových diskusí soustředěných především na to, jak pozvednout úroveň značek tak, aby nesly atributy jednoznačnosti, soudržnosti a vůdcovství.


Historické centrum Prahy – 25 let památkou UNESCO

Hlavní město Praha a Vydavatelství MCU s.r.o. Český Krumlov Vás vítají na autorské výstavě fotografa Libora Sváčka, která vznikla u příležitosti letošního 25. výročí zápisu Historického centra Prahy na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO.


Nejsou lidi?

Taky to slyšíte každý den? Nejsou lidi… Navzdory tomu, že mzdové náklady rostou a firmy věnují značnou pozornost shánění zaměstnanců, dlouhodobé problémy přetrvávají. Je tedy nepochybně správný moment na chvíli se zastavit a přemýšlet o tom, kde je chyba, a hledat řešení. Navrhujeme začít tím, že přestaneme spolupracovníky brát jako „zdroj“, který je potřeba získat a maximálně vytěžit. Pojďme se na lidi dívat jako na jednu z forem kapitálu, která je pro většinu firem ještě vzácnějším statkem než kapitál hmotný či finanční.


Praha oslaví 25. výročí zápisu na Seznam UNESCO

Historické centrum Prahy letos oslaví 25. výročí svého zápisu na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Významné jubileum si Praha připomene na začátku prosince, kdy se v prostorách Nové budovy Národního muzea uskuteční konference Praha světová 2017. Souběžně s konferencí bude také připravena výstava na Václavském náměstí o nerealizovaných architektonických záměrech a vydání publikace rozhovorů o Praze optikou různých vědních oborů.


Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, právě zveřejnil úplný program.Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).


Rita Clifton na Brand Management 2017

Brand Management Vám letos přinese nejen vystoupení osobnosti světového marketingu, jíž je Rita Clifton, ale i atraktivní formát diskusního panelu.


Jak zkrotit internetovou džungli pro byznys?

Říjnová konference Primetime for... Internet Jungle (25/10) provede spletitou divočinou online kanálů.


Zpátky na značky!

Konference Brand Management 2017 se bude zabývat tím, jak posílit značky


Blbý šéf je horší než blbý prezident

Rozhovor naší šéfky Anety Zímové pro Index Lidových novin


Jste zde: Internet Jungle Aktuálně